مصاحبه آرشیو خبر ها
فقط در خواست خروج ویدال اذیتم کرد ، مشکلات اول فصل تقصیر من بود [بخش اول]

فقط در خواست خروج ویدال اذیتم کرد ، مشکلات اول فصل تقصیر من بود [بخش اول]

مربی یوونتوس روز گذشته در برابر میکروفون اسکای اسپورت و فابیو کارتزا قرار گرفت، در استودو بپه برگومی، بوبان، ماسیمو مائورو، استفانو دی گراندیس و آلسیو تارکینو خلاصه ای از آنچه که در این فصل بر یوونتوس گذشت بیان کرد، به دلیل طولانی بودن آن را در به تدریج در سایت قرار می دهیم:

 

عصبانیتت بعد از بازی یووه و کارپی:

 

آن بازی واقعا وحشتناک بود، ممکن بود تمام کریسمس به خاطرش خراب شود، خیلی شوکه کننده بود. من همیشه آن موقعیت دقیقه ی آخر مهاجم کارپی را به بازیکنان نشان می دهم تا بهشان یاداوری کنم که همیشه باید تمرکز داشته باشند. و بعد از آن بچه ها واقعا خوب بودند.

 

شما کریسمس را به عنوان مرجع تاریخی برای بازگشت به لیگ مشخص کرده بودید:

 

من همیشه به بچه ها می گویم، وقتی شنبه بازی دارند، باید کاری کنند که تعطیلات یکشنبه شان خراب نشود، این هم چنین حالتی داشت.

 

چرا همیشه با 10 بازی اول لیگ مشکل دارد؟

 

بله همیشه این طوری بوده است، در ساسولو، کالیاری همیشه بازی های اول، حتی در میلان در 5 بازی اول تنها 8 امتیاز گرفتم، معمولا در هر تیمی که مربیگری می کنم در حدود ماه اکتبر تا نوامبر بازیکنان شروع به پیدا کردن خودشان می کنند. چرا که ما بیشتر روی مسائل فیزیکی بیشتر از تاکتیک ها تمرکز می کنیم و خیلی روی تکرار الگوهای بازی کار نمی کنیم، بنابرین زمان می برد. امسال تقصیر من بود چرا که یک هفته بیشتر استراحت دادم چرا که فکر می کرد تیم نیاز به استراحت دارد، ما یک هفته فقط وقت داشتیم و 3 بازی دوستانه انجام دادیم و بعدش بازی سوپرکاپ بود. بعد از آن کمی مشکل مصدومیت پیش آمد. ما در ابتدا مقابل اودینزه ای باختیم که تنها 1 سانتر کرد اما رویکرد ما به آن بازی اشتباه بود، من همیشه می گویم که شانس هم بستگی به رویکرد شما دارد، وقتی درست باشد گل زدن به یووه دشوار می شود، اما وقتی اشتباه باشد با یک شوت از 30 متری هم ممکن است گل بخورید.

 

آیا شما نگران تغییرات زیاد تیم بودید؟

 

نه، وقتی دقت می کنید تعادلی برقرار بود، توز می خواست به آرژانتین برگردد، آندره ا می خواست تجربه ای در آمریکا داشته باشد، ویدال هم انتخابش را داشت، اما جایگزین کردن آنها ضروری بود، کدام بیشتر اذیتم کرد؟ رفتن آندره ا و توز برنامه ریزی شده بود، چون می خواستند بروند، اما ویدال در آخرین روزها با پیشنهاد بایرن مواجه شد و رفت.

 

شما در ابتدای فصل گفتید که پوگبا نمی تواند در نقش رجیستا بازی کند:

 

پوگبا در حال حاضر نمی تواند در آن پست بازی کند، در ابتدای فصل نتایج بد را به گردن پادوین که در آن پست بازی کرده بود انداختند ، اما پادوین بازیکنی است که هر مربی علاقه دارد در تیمش داشته باشد، مثلا بازی افتضاحمان مقابل ورونا او وارد زمین شد و خوب بازی کرد. نمی شود از پادوین خواست کاری کند که قادر به انجامش نیست. آن زمان هم کس دیگری نمی توانست برابر دفاع بازی کند و به تیم تعادل بدهد.

 

ادامه دارد ... 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: